Aanmeldingswachttijd:
Dit is de wachttijd tot het eerste gesprek na telefonische aanmelding.
Behandelingswachttijd:
Dit is de wachttijd vanaf het eerste gesprek zoals boven vermeld.
Omdat de wachttijd te lang is, neem ik voorlopig geen cliënten aan.
Wachttijden geactualiseerd op 13-11-2023
Zie "Kosten" voor specifieke informatie per zorgverzekeraar.
Tekst verplicht door het NZa: “Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”